tirsdag 19. januar 2010

Godt med en mamma som strikker!

Jeg har en kjempeflink mamma som strikker akkurat det jeg vil til meg. Noen ganger går jeg og kjøper garn og mønster så setter jeg henne i gang, av og til kjøper hun det selv og setter i gang omtrent uten jeg er klar over det. Er jeg ikke heldig?
Min lille skjønne prinsesse på snart 2 mnd har fått mye fint. Favoritten er en lilla dress i Alpakkagarn som bare er helt nydelig. Mjuk og god og holder nurket varmt enten det er i vogna eller i bilstolen. Siden hun hadde garn til overs strikket hun like godt lue og sokker til også.


Hun har også strikket en kjole i Fanamønster. Den ser mer ut som en vid genser, men skal altså være en kjole. Ble litt rar, men vi håper den er penere på.


Siden det var et sett i samme mønsterhefte som Fanakjolen som hun syns var pent, satte hun like godt i gang med det også.

Så får vi bare håpe tulla mi får brukt alt før det blir for lite... =)

Hun har også strikket en fin Mariusgenser til storebror på 3 år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails