søndag 17. januar 2010

Ny Blogg

Heisann!
Tenkte jeg skulle lage en ny blogg om det som faller meg inn, men kommer nok til å handle mest om interiør og min nye hobby som er å sy barneklær. Jeg er 27 år og elsker farger noe som interiøret til tider kan bære preg av. Farger er også fint når det gjelder barneklær. Jeg er ei jente som helst passer skarpe og klare farger selv, og da blir det ofte til at det er disse fargene jeg velger til mine barn.

Denne bloggen lager jeg mest for morro. Jeg føler dagene raser i fra meg og jeg kan derfor ikke love innlegg hver dag, heller kanskje ikke hver uke, men skal prøve å oppdatere med jevne mellomrom. Det er så mange nydelige og proffe interiørblogger og ander blogger der ute, at jeg var veldig usikker på om jeg i det hele tatt skulle lage meg en blogg til. Jeg bestemte meg alikevel for å prøve, men det får bli på min uproffe måte og med mine mindre gode bilder. Jeg er også helt på nybegynnerstadiet når det gjelder å sy og male. Jeg er ikke flink her, så jeg burde holde meg for god til å legge ut bilder av det jeg produserer. Men for at alle der ute kan se at det fins mindre proffe blogger, og for å vise at ting kan være skeivt, rart, veldig enkelt lagt osv., skal jeg jammen legge ut mye av det tullete, uproffe jeg har lagd. :) Enjoy...eller ikke...samme for meg...he he Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat. Nå har jeg registrert meg på Bloggurat. Jeg har plassert min blogg i Brynenorske bloggkart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails