torsdag 4. februar 2010

Bordpynt til dåp...

Så var det bordpynten til dåpen på søndag. What to do? Jeg er så lite flink med sånn. Har kjøpt inn litt stæsj og prøvd å legge det frem på bordet. Har jo ikke blomster enda så er litt vanskelig å se helt hvordan det blir. Har bestilt blomster, og det ble Gerbera og Germini i cerise.




Har kjøpt sånn tykk hvit papirduk som jeg skal ha på bordene. (er ikke det her på bilde)
Så har jeg bare en slags sølvløper på midten. Kubbelysene er jeg ikke helt sikker på enda...

Tror iallefall fatet skal få være med på bordet. Skal ha tre stykker. Fatet er fra Figgjo og kan brukes til mye annet enn å ha sand og lys oppi =)




3 kommentarer:

  1. Så flott at du viser inspirasjon til bordpynt! Jeg går og funderer på dette selv... Har lyst at det skal være enkelt, men samtidig er det jo kjekt at det vises at det er dåp man feirer, og ikke en hvilken som helst annen anledning.
    Gleder meg til å se hvordan det blir hos dere:)

    SvarSlett
  2. Linda, nybakt mamma14. februar 2010 kl. 21:00

    Ser kjempefint ut allerede... Men hvordan ble det til slutt? Dåpen har vært nå, ikke sant? :-)

    SvarSlett
  3. Ja det har den. Innlegget om hvordan det ble kan du se her http://fargebarn.blogspot.com/2010/02/dapsbordet-er-dekket.html

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails