onsdag 3. februar 2010

Maleprosjekt del 2.

Nå er prosjektet omtrent ferdig. Hatt det litt travelt, så det har tatt litt tid. Kommer vel ikke som noen bombe at jeg ikke er helt fornøyd, men akkurat nå bryr jeg meg ikke så mye. Prøvde meg med sølv, men skulle gjerne bare hatt hvit bakgrunn. Neste gang....

Har ikke limt på knottene enda, så kan hende jeg gjør om hele greia. kanskje jeg bare klistrer de opp på veggen enkeltvis med lærertyggis (kitt) =)

Sammen med knappene fikk jeg noen små trekrukker til å ha melketenner i. Disse ble små og søte. Den blå er litt større enn den rosa. Ser en godt etter ser en at det står melketenner brent inn i treet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails