torsdag 15. april 2010

Blogglotteri, bloggpris og utfordring

De to flinke jentene bak bloggen Avdelingen har blogglotteri på gang.

Der kan du vinne bakeboller fra Menu. Designet av Norm. Anbefaler alle til å gå inn å kikke på bloggen deres og se alle de flotte bildene og interiørinnlegene de har. Mye pent å se.

Så har jeg fått en pris...og nei jeg tenker ikke på snus....


Denne prisen har jeg fått fra den koselige jenta bak bloggen Livet på Landet. Ei kreativ og flink jente og mamma som har det utrolig pent og gjennomført hjemme, og hun har mange kjekke og interessante innlegg. Her er det inspirasjon å hente. En av favorittbloggene mine. Anbefaler alle å ta en kikk på bloggen hennes.

 Med prisen kom utfordringen om å fortelle 7 ting om meg selv.
Så her kommer det.

1- Jeg har lyst at alt skulle vært ferdig og gjort, helst i går. Hadde vi hatt penger til det skulle jeg betalt folk til å fikse opp uteplass og innrede kjeller, blandt annet.

2 - Vi bygde hus på Jæren i 2008.

3 - Jeg kan navnet på sikkert mindre enn 10 planter. Null peil på planter med andre ord. Ikke grønne fingre og kan drepe en kaktus. Trenger altså hjelp når vi skal plante hekk...

4 - Jeg liker rock, og Kaizers Orchestra, Muse, Turboneger, The Hives, The Killers er blant favorittene.

5 - Jeg har begynt å prioritere nips til huset og klær til barna foran klær og ting til meg selv. Lite designerklær her i gården altså. Bare noen slitte dongeribukser og billige topper...haha.

6 - Jeg kan ha ganske syk humor til tider.

7 - Har fått meg ny jobb (noen jeg ikke er utdannet innen...hjeelp), og skal derfor begynne å jobbe før fødselspermisjonen min slutter. Utrolig skremmende og spennende på en gang. Stor omveltning for meg egentlig.

Så har jeg fått en utfordring fra jenta bak den flotte bloggen Åpent Hus.
Anbefaler også å stikke innom å titte der. En bra blogg med mange interessante innlegg og mye inspirasjon. En godt planlagt blogg der du får hint om hva som kommer i neste innlegg. Utrolig gjennomført og fin blogg.

Utfordringen var å finne mappe nr. 6 og bilde nr. 6 i den mappa og legge ut her. Jeg må innrømme at jeg har jukset litt. Mappe nr 6 var bilder av storebror, så jeg valgte heller mappe nr 6 i hobbykategorien min. Da ble mappe nr. 6 Inspirasjonsmappen min. Og bilde nr 6 er altså dette:

Et brødfat fra Remember Products, som jeg har skrevet om tidligere her.

Utfordringen og prisen syns jeg alle som er innom her skal ta med seg. ;)

Så vil jeg gi oppmerksomheten til to blogger jeg synes er utrolig inspirerende og kreative. Får mange gode ideer herfra. Så om noen skulle fått en pris så er det de.

Den første bloggen er Briggs Lekehus. Jeg blir helt matt av hvor kreativ denne jenta er. Det ene kreative og festlige innslaget etter det andre. Jeg elsker interør med humor i, og er det noe hun her kan så er det nettopp det! Gå innom bloggen og nyt det du ser. Skal vedde på at du må dra på smilebåndet.

Den andre bloggen jeg vil gi oppmersomhet til er Rare Rina. Her har du ei som også er kreativ helt ut til fingerspissene. Lager så mye pent og har så mange kjekke innlegg. Jeg er forelsket i stilen hennes, og tror nok vi liker mye av de samme tingene. Jeg liker iallefall det hun lager, og det hun har rundt i hjemmet sitt! ;) Gjør det selv prosjekt er alltid gøy å lese om synes jeg, og på bloggen til Rare Rina er det mange av de.

Så vil jeg takke alle de som legger igjen koselige kommentarer. Spesielt gratulasjoner etter i går. Jeg setter alltid pris på når dere legger igjen et livstegn, og jeg sjekker alltid ut bloggene til de som kommenterer (om de har blogg da). Utrolig kjekt å oppdage nye blogger.




2 kommentarer:

  1. Tusen hjertelig takk snille du! For noen fine ord:-) de setter jeg virkelig pris på. Jeg er i en litt laber bloggperiode for tiden, men kjente jeg fikk ny gnist av ditt kompliment og av å titte rundt på bloggen din. jeg har lenge htt planer om å sy noe,og fikk lyst å prøve meg på den buksen du har jeg og. Den ble veldig fin! Grattis med overstått forresten!ha en fantastisk fin fredag!:-)

    SvarSlett
  2. Gratulera me nye jobb!
    Kædå du ska driva me? Blei du leie av leraryrket?
    Du må uansitt ha masse lykke t :)

    Å gratulera me vel overstått bursdag!

    Hilsen Unn Iren

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails