fredag 10. september 2010

Lykke og Lykkeliten...

....har blogglotteri. 
Selv om jeg helst vil ha størst sjangs til å vinne selv, 
så anbefaler jeg dere alikevel til å stikke innom den flotte bloggen til Tove. 
Hun har blogglotteri og lodder ut en fantastisk stilig premie. 
I tillegg til bloggen driver hun nettbutikken Nettpynt som har utrolig mange fine og fargerike produkter. 
Premien er en krakk fra House Doctor som hun også selger i nettbutikken sin.



Sånn helt på tampen vil jeg nevne bloggen Inspired.
En utrolig fin blogg med mange vakre og stilfulle bilder å hvile øynene på.


Jeg fikk en award av henne for en stund tilbake. Siden jeg regner med at folk er leie av å høre 7 ting om meg selv, så dropper jeg dette, men jeg vil gjerne gi den videre til alle dere som er innom bloggen min. Ta den med deg om du vil. Fordi DU fortjener det! ;)  

Ha en herlig helg alle sammen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails