onsdag 20. oktober 2010

Unfold

Jeg innrømmer glatt at jeg har en ting for lamper.
Har nok lampedilla, men er jo begrenset hvor mange lamper som passer og som en får plass til inni et hus.
Likevel....Har lyst på en Unfold-lampe jeg. 
Kanskje til barnerommet.



Praktisk da den er i silikon/gummi. og blir nok ikke ødelagt så lett.
Den er på mange måter en ny tolkning av den klassiske industrilampa og Form Us With Love er de som står bak designet. Det kommer kanskje ikke som noen bombe på dere at den produseres av Muuto.
Jeg elsker det meste fra Muuto, og denne nyheten er intet unntak.

Ha en lysende Onsdagskveld! 

6 kommentarer:

  1. Du er ikke alene om å "ha en greie" for lamper! :))Jeg er på evig leting etter lamper, men som du sier er det begrenset med plass i et hus. Denne siste lampen fra Muuto har jeg ikke sett før, men den var råstilig!! Jeg har etterhvert kjøpt meg både litermål og bakerformer i silikon, så det skulle bare mangle at vi ikke fær oss en silikonlampa også! :))Flott hus dere har forresten! Rene fine linjer. Angående rot på kjøkkenbenken er jeg veldig av og på. Innimellom fjerner jeg alle duppeditter for å ha det ryddig og minimalistisk, men plutselig får jeg lyst til å fylle på med farger og ting igjen. Er jo så koselig det også :))Ha en fortsatt fin kveld! Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  2. Oi, så stilig -den har jeg ikke sett før!! En slik kunne jeg gjerne hatt på barnerommet her!!

    SvarSlett
  3. Ah, jeg har også lampefeber!!Jeg digger lamper i nesten alle former og farger - den der var rålekker!!!Enda mer til juleønskelista...en i hver farge kanskje?Klarer ikke å velge meg ut èn favoritt...
    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  4. Fin lampe og med sin enkle utforming hadde den passet bra på et barnerom. Fint med knsæje farger hos kidsa!

    SvarSlett
  5. Lampefeber her og (og antageligvis heilt vanlig feber kjennes det ut te...).

    Det e såååå masse fint! Eg har masse smålamper som ennå ikkje har fått ein plass i heimen, men taklampe på kjøkkenet har vist seg vanskelig å ordne... ;o)

    Ha ein lysande torsdag!

    SvarSlett
  6. Så fine lamper!
    De hadde nok passet perfekt hos dere! Du er jo så flink med farger:)

    Det er klart at problemet ditt i innlegget under er et verdensproblem!:)
    Og jeg forstår godt hva du mener!
    Vi har omtrent ikke kjøkkenbenk, og det lille vi har er helt overfylt... To K.A maskiner, en knivblokk og en kaffimaskin...
    Vi har øya i tillegg da, men der kan jeg ikke sette slike ting...
    Skulle gjerne hatt mye mer kjøkkenplass!:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails