mandag 3. januar 2011

Endelig....

...er jeg også eiger av en Kubus.
Har vel stort sett gått inflasjon i disse i bloggeverden, men hvem bryr seg vel om det når den er så fin?
Jeg har hatt lyst på den lenge, og den som venter på noe godt...


Så kommer en etterlysning:
Har ikke fått tak i HildeR som vant vannkaraffel fra Menu i lotteriet mitt.
Om du leser dette, ta kontakt på mail.

(For de som er drittlei alt som kan minne om julepynt: Hopp over følgende...)
Så fikk jeg pyntet litt nyttårsaften også. Da fikk jeg etterlengtet trollhassel i hus, og hang opp noen heklede snøkrystaller.
Nå må jeg vel erstatte de med noe litt mindre "julete".
Perlede ting kommer jeg på. Noen andre gode tips?
PS: jeg tror jeg ikke skal begi meg ut på noe origami...

Ha en strålende første uke i året.

16 kommentarer:

  1. Gratla me kubus, du er heldig som er eiger av en slik, den er jo bare kanontøff:-).
    Ha en fin kveld.
    Hilde

    SvarSlett
  2. hei, så fint det er med trollhassel med snøkrystaller:) De krystallene kan du vel ha selv om det ikke er jul:) Det er vinter ennå jaffal:)
    Har sendt mail med bilder av barnebarnet i eplebuksa:) Har du fått mailen?

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Åååå så fiiin!!!
    (jepp, ønsker meg en sånn en jeg også..)

    Trollhassel er kjempefint å pynte med, her har vi det i flere varianter.

    Ha en fin kveld

    Klem Silje

    SvarSlett
  4. Heldige deg altså! Rålekker!! Den står på min ønskeliste også :-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med den fine Kubusen :)
    Er det ikke herlig å få ting man har hatt lyst på lenge i hus? NYT følelsen.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Grattis med ny Kubus! Jammen fikk jeg gavekort av venninnene mine til jul, så på torsdag skal jeg hente meg en slik jeg også! :)) Den er så klassisk og nydelig!!!
    Får vel unngå å sette den på spisebordet sammen med alvevasen min! ;)
    Ha en fin kveld!
    Klem Carina

    SvarSlett
  7. Gratulerer med fin lysestake! Den er lekker i hvit altså!

    Veldig pent med fine roser i alvevasen ved siden av Kubus på bordet!

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  8. Godt nytt år og så bra at du fikk ønsket ditt oppfylt! Kubusen står seg godt på spisebordet deres, flott med noe nytt i det nye året:) Ha en fin uke.

    SvarSlett
  9. Nydelig Kubus ! !
    Synes det er fint med små fugler klipt i papir eller tapet til trollkvisten.
    Ha en fin dag !
    -Cecilie

    SvarSlett
  10. Hei, her er HildeR!!

    :-) Ble overlykkelig da jeg så at jeg vant, sendte deg mail 19.desember.. Merkelig at du ikke har fått den, tok en sjekk og den ligger under sendte elementer hos meg.. Sender en ny med en gang!

    SvarSlett
  11. Gralla med kubus! Gjorde seg godt i stua di den :)
    Har den også i hvit - liker liker :)

    Har du heklet snøkrystallene? De var dritfine! Sånne vil jeg også hekle til neste jul!

    Her står det trollhassel i flere kroker. Noen med litt pynt (spyd og kuler i "glass") og noen uten. De er fine som de er også synes jeg, uten så mye dingel dangel.

    SvarSlett
  12. Grattis!
    Og fin trollhasselen var!
    Syns du kan ha dei krystallene leeenge eg.

    Eg hette egentlig HildeR forresten... ;o)

    SvarSlett
  13. Ååå, gratulerer med en fin-fin lysestake!
    Herlig bildekavalkade du har laget til også - ble skikkelig glad når jeg kikket på bildene :)

    SvarSlett
  14. Hei :-)

    Så mye flotte , fargeglade ting du har laget :-)

    Godt Nyttår :-)

    SvarSlett
  15. Hei Eline ! Får gode minner når jeg ser de snøkrystallene, bestmor lagde nok noen hundre slike ;-)GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE !!
    Trine

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails