søndag 13. november 2011

Hjertepynt og øredobber

Stikker bare innom en snartur i kveld.
Spilling med vennegjengen står for tur.
Her er det nyeste som er blitt laget i heimen.
Og for de som liker offwhite med et litt rosaskjær i....
De selger jeg biligere...30 kr.
Send meg en mail dersom du er interessert i noe.
Hjertene som lenge har vært planlagt,
tenkte jeg kunne få henge på juletreet.
Ser flere bloggere har laget lignende allerede.
Mønsteret har jeg fått ved å kjevle en strikket kjøkkenklut på.
Enkelt og greit.






Ha en finfin Sødagskveld!

10 kommentarer:

  1. Elsker hjertene og har veldig like svarte øredobber, som ofte er i bruk :)
    Nyt siste rest av denne deilige søndagen!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Kom til å tenke på, kanskje du kan spraylakkere de med rosaskjær, så er det ikke forgjeves allikavel?!
    KLemklem, Fruen i nord!

    SvarSlett
  3. å herlighet,så smart!
    det med den kjøkkenkluten!!
    det skal jeg også.. men hva har du brukt??
    fimo?

    SvarSlett
  4. De var herlige, både hjertene og øredobbene! Må muligens vurdere et par slike svarte... :)
    Ønsker deg ei fin, ny uke!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  5. Kjempefine. Har lyst å prøve selv, takk for smart tips til mønster:-)

    SvarSlett
  6. Hjertene var superfine, men må gjenta og spør som WB, hva er de laget av?

    SvarSlett
  7. Kjempeskjønne herter. Så enkelt! En god ide. Thanx ;-) Skal så lite til for å bli inspirert! Ha en finfin uke. Signe

    SvarSlett
  8. beautiful! I was making these yesterday with snowflake rubber stamps ^_^

    SvarSlett
  9. Må virkelig si du har flere kreative sider!

    I dag har jeg vært på "Sonny" og vil bare si: GLED deg :) Fantastisk altså. Prøver å finne billetter så jeg kan få sett den en gang til, faktisk :)

    Klem fra Ena

    SvarSlett
  10. Jeg spør som flere andre hva du har laget de av, de var jo bare knallfine! Så flink du er!! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails