onsdag 4. januar 2012

2012...

Godt nytt år alle sammen!
Håper alle har hatt en strålende jul,
også vil jeg ønske dere alt godt for det nye året.

Prøver meg på et lite innlegg her,
så får vi se om humøret, energien og bloggelysten kommer tilbake etter hvert.
Håper det!

Vel, her er et bilderas fra året som har gått, kanskje eldre også.
Litt bilder fra huset vårt...som om dere ikke har sett nok derfra...hehe






















Ny kjellerstue, syprosjekt, tapetutfordring hos NIB, rom til vesla,
oppgradert voksensoverom og andre småting
er vel noe av det som har vært i 2011.
Kan hende det blir større hendelser i 2012...vi får se ;)

Ha en strålende start på det nye året!

17 kommentarer:

  1. Godt nyttår!
    har savnet deg!
    kjekt å se så mange fine bilder fra et fargehjem:) klem!

    SvarSlett
  2. Godt nyttår til deg også!!!
    Flotte bilder - jeg har savnet deg og håper virkelig at du finner tid og overskudd til blogging!!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  3. Godt nyttår!
    Flotte bilder, de kuleste hyllene på lofte deres:-)

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  4. Jeg digger stilen din!! Kunne flyttet rett inn,
    He-he;-) flotte bilder av et spennende hjem!

    Riktig godt nyttår til deg!
    Klem Karina:)

    SvarSlett
  5. Åhh, utrolig masse kjekke bilder her!! :) Gleder meg til å følge deg i 2012 :) Fin uke til deg :)

    Mari

    SvarSlett
  6. Hei på deg, har sakna deg eg også. Du har så fin humor og så herlig frisk stil i heimen! Du er verkelig eit fargebarn du :)

    Godt nyttår til deg!

    Klem Eli

    SvarSlett
  7. For et fantastisk hjem dere har. Jeg er skikkelig misunnelig på den fine pipa, de store vinduene, de rene linjene, de fine fargene og alt det koole dere har fylt huset med.

    Gleder meg til å se mere i 2012!!

    Godt nyttår!

    SvarSlett
  8. Jeg liker veldig godt huset deres. Så mange kule løsninger rundt forbi. Håper du får tilbake blogglysten nå. Min er forresten og helt borte, samme med sylysten. :(

    Godt nyttår.

    C

    SvarSlett
  9. Fiiine bilder!
    Godt nytt år til deg og dine! Håper bloggelysten din tar seg opp igjen. :)

    SvarSlett
  10. Godt nyttår til deg og dine!

    For et fantastisk og oppmuntrende hjem dere har! Du er bare helt rå til å kombinere farger! Likte alle bildene, men det første aller best!

    Håper blogglysten kommer tilbake i det nye året!

    SvarSlett
  11. Flott hus og fine bilder!
    Farger er altforlite brukt!!

    Godt nyttår :-)

    SvarSlett
  12. Dere har det utrolig flott og fint. Akkurat sånn jeg liker! Moderne og retro. Perfekt! Håper blogglysten kommer tilbake, for jeg vil gjerne se mer! ;)

    SvarSlett
  13. Endelig, har savnet deg!
    Hmm, har du også store hemmeligheter på gang..? ;)
    Vi får vel vente å se ;)
    Flotte bilder, og mange favoritter innenfor veggene deres. Jeg venter på tlf om at stolen min (Eames DSW) er ankommet butikken jeg, hermer etter deg. Den er så rå!
    Håper formen er oppadstigende og at dere har det bra der nede på Jæren.
    Klem Guro

    SvarSlett
  14. Så fint du har det! Og ryddig.....;)

    SvarSlett
  15. For et aldeles flott hus dere har! Jeg kunne flyttet rett inn:). Håper at det kommer maaaaange innlegg fra deg i året som kommer. Happy nju year!

    SvarSlett
  16. Et flott bilderas, dere har et kjempe fint hus :) Er peisoven en sånn som kan sees fra begge sider? Godt nytt år.

    SvarSlett
  17. Harlighet for ett fantastisk hus dokke har!!!! Eg elska det! Heilt rått :-D

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails