søndag 10. juni 2012

Kurver

Har du mange kurver?
Da tenker jeg ikke på kroppslige kurver,
men slike man kan oppbevare ting i.
Her er iallefall noen kule bilder til inspirasjon dersom du har mange kurver du ikke får brukt.

 


Bildene er tatt fra siden til interiørstylist Susanna Vento.
Anbefaler en titt der.
Hun er utrolig dyktig og det er mye pent å hvile øynene på.

Forresten så er det litt laber aktivitet her for tiden.
Jeg er litt bloggelei, så jeg får bare se om lysten tar seg opp etter hvert.

So long...Ha en finfin søndagskveld!

11 kommentarer:

  1. Takk for tipset. Skal jeg jammen meg titte innom ;)
    Litt opp og ned med bloggelysta her også, men er den ikke på topp kan man jo alltids ta seg ei lita pause :)
    Finfin søndag videre til deg.
    klem Jane

    SvarSlett
  2. Jeg har bare slike kuver jeg har fått i julegave med frukt og sjokolade. De bruker jeg når vi skal på grilltur eller lignende. Håper blogglysten snart tar seg opp igjen, men skjønner godt at den ikke er på topp hele tiden.
    C

    SvarSlett
  3. Har vel bare 2 kurver jeg tror jeg...men atrige bilder.

    SvarSlett
  4. Jeg har nok litt for mye av de andre kurvene du snakker om.. Hehe.
    Men har noen kurver på badet og noen i gangen.
    ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  5. *heihei!
    takk for koselig kommentar inne hos meg!
    så spennende at dere skal bli 5, da!! masse lykke til* vigdis

    SvarSlett
  6. Jeg har faktisk ikke mange kurver i hus, men for et smart tips :-)
    Digger Susanna Vento sine bilder, så mye inspirasjon.
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  7. Hehe, den åpningen der var snerten, frøken! :))
    Joda, mange kurver her. Både på kroppen og ellers i huset.
    Disse bildene er forresten noen av mine absolutte favoritter. Tror det har med det fine teppet å gjøre.

    SvarSlett
  8. Sjov ide - kan ikke rigtig gøre op med mig selv om jeg finder det FOR kreativt eller genialt. Som billede, lige her, finder jeg det bestemt genialt!

    SvarSlett
  9. Å så kjekt med slik inspirasjon. Er nesten frista til å gå ut å kjøpa kurver i fleng eg nå, Hehe;)ha ein goe mandagskveld. Klemmen

    SvarSlett
  10. Eg har store kurver, sånn reint kroppslig sett ja... Har nokre korger i interiøret også - elsker det :)

    Blogglei eg også, har ingenting å skriva om, hjelper mamma og pappa å kvitta seg med eit spisebord einaste... Jada, neida, så...

    Snakkes kjære Fargebarn :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails