lørdag 4. august 2012

Novastar

Her er bukser blitt forbruksvarer.
Synes det var greiere før da ungene så vidt sleit ut klær.
Storebror sliter ut bukser til den store gullmedalje for tiden.
Det skulle vært en OL-gren, så hadde vi hatt et stort gullhåp i familien.
Vel, back to reality!


 Ett bilde før jeg tar min jakke og går....


Siden buksene utsettes for aking, sykling, knall og fall, grønske, 
ja stort sett det meste,
 er det viktig at buksene er slitesterke, men også behagelige å ha på.
Buksene fra Novastar er akkurat dette.
De er behagelige med strikk i livet, slitesterke samt at de er kule å se på.
Disse buksene har de hos min annonsør Høstbarn.
Det er der vi har kjøpt Storebrors bukse som er modellen Nova Star Denim Slim.
Høstbarn har salg på alt Novastar nå samt mye mer, 
også venter de inn høstens nyheter. 
Jeg vet jeg gleder meg til de kommer.


Hvordan er det hos dere?
Slites det mye bukser?


Innlegget er sponset.

7 kommentarer:

  1. Her slites det bukser over ein lav sko! Dette må eg nok sjekka ut, for den buksa var skikkelig kul altså!

    SvarSlett
  2. Veldig kul! Bukser er forbruksvare her, nesten ingen som arves videre til lillesøster pga røff behandling.

    SvarSlett
  3. Kule bukser!!!

    Hull på knær er hverdagslig her!

    God helg:-)

    SvarSlett
  4. Novastarbuksene er fantastisk behagelige (ser det ut som), og kule! Bra kombinasjon! Vi bruker det merket en hel del her i huset og :)

    SvarSlett
  5. er og veldig fornøyd med novastar! mn vil og annbefale blingo sin dongeribukse! første gang vi har prøvd den og er kjempe fornøyd!:D og vi har enn veldig aktiv gutt:) andre typer bukser slites med en gang. flott blogg du har forresten:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Blingo sine bukser må sjekkes ut! :) Tusen takk for koselig kommentar!

      Slett
  6. Jeg har også hørt at særlig store gutter sliter bukser, så jeg kommer nok til den fasen jeg og ;) Vi har hatt mange nova star bukser, de er suverene! Storesøster har hatt noen, men hun er meget bestemt på hva hun skal ha på seg, så nova star buksene er ikke så slitt. Dermed er de nesten som nye til lillebror! Hurra for det! Vi har både olabuksevarianten, og de i bomull med tynt for. Perfekte barnehagebukser. Jeg er opptatt av barneklær, og det som kommer først er om de er behagelige å ha på seg.
    Har også hørt mye fint om Zhiestabukser og, men de har jeg ikke prøvd selv.
    Håper du koser deg masse med de fine ungene dine og nyter denne tida med baby ;)
    Klem fra Ellen

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails