onsdag 17. oktober 2012

Gå i surr....

Kommer du hjem her, kan det lett gå i surr.
Øynene kan gå på kryss og tvers, 
og du får vondt i hodet av alle geometriske formene.
Ja for du kan virkelig bli tussete....

Se bare her:


Du syns ikke dette var så galt sier du?


 Hva med nå?
Litt for mye ?



Dette var altså noe av det som ble med hjem fra bloggtreffet på Kull igår.
Kjøkkenhåndkle fra Ferm Living og By Nord fikk vi i goodiebagen.
Kjempefine, og de skal nok få bli puter...på sikt.
De må bare stille seg i kø blant alle andre kjøkkenhåndkler 
som venter på å bli sydd om....
Vi fikk også et fint skjerf fra Culture og litt hårproduktprøver fra Amdal Frisør
Nye kopper og servietter fra Ferm Living ble også med hjem fra Kull.
Ingen hemmelighet at jeg elsker Ferm Living.
Gjør du også det, har Kull et veldig godt utvalg.
Kan være verdt å handle der bare for å få den lekre posen de har...hehe

Tusen takk for de flotte gavene!

Og nå kommer tusenkronerspørsmålet:
Hvor mange trekanter finner du i dette innlegget?
Altså trekant som i geometrisk figur :)



14 kommentarer:

  1. Å kjære vene - telle alle de? ;)) Det må jeg hoppe over så sent på kvelden ;) Men jeg synes det er kult med hjemmet ditt - som jeg kjente igjen bare ved å se bilde på IG i dag :D Det er det som gjør det så kult, at det ikke er som alle andres!

    PS: Jeg har en giveaway på bloggen min hvor du kan vinne et foto - heng deg med da vel;)

    Fin onsdagkveld til deg.

    //Beate

    SvarSlett
  2. Åhh telle alle de trafikantene! nei det gidder jeg ikke, du får finne på en enklere tusenkroners konkurranse ;) takk for i går, herlig å få holde ei lita ei igjen :) si ifra neste gang du er i sandnes da, så tar vi en kaffe :) klem fra Ella

    SvarSlett
  3. Haha, skal vi telle?
    Du er kul du.
    Jeg tipper lille Lio ikke vil la meg telle ferdig..
    Men fiiint har du det, selv om du kanskje går i surr hoho

    SvarSlett
  4. trekanter ble visst trafikanter!!

    SvarSlett
  5. Så utrolig kult du har det! kjekt å se deg og! (ble jo ikke så rent lite babysyk heller da!)

    (legg merke til hvor elegant jeg hoppet over trekantspm.) ;D

    SvarSlett
  6. Hahaha, som om du vet det ? ;P 452 ;)

    SvarSlett
  7. Hallo der, du vakre fargebarn :-) Litt for seint til å tella trekantar no, men å skryta av heimen din det er lett og det vert aldri for seint til det.

    Tudelidu!

    SvarSlett
  8. Så tøffe former da. Blir ikke helt surrete. Litt kanskje :) Men mest av alt så var det flott :)

    SvarSlett
  9. Syns det er tøft med geometriske mønster, men det kan av og til bli mye :-)
    Jeg syns du har en mega flott stue, med masse flotte mønstrete ting!
    Liker så godt svart og hvitt for tiden :-)
    Ha en flott dag!
    Klem

    SvarSlett
  10. Synst bare stilen din var tøff :)

    Henriette


    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  11. Haha! Du e så løyen! Ammetåke og trekanter, det kan fort gå godt! :)

    SvarSlett
  12. Hi hi her var det maaaange trekanter:):)Så stas med bloggtreff:)Kul den koppen fra ferm living:)

    SvarSlett
  13. Trekanter er fint!
    Kjekt å hilse på deg, du er så smilende og blid:)
    Fin helg til deg!
    :)

    SvarSlett
  14. Fint med geometri - selv om jeg er henført retroelsker så liker jeg å blande de to. Så kjekt ut på bloggtreff :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails