mandag 8. oktober 2012

Ting jeg liker nå...

...må snart få komme opp på veggen.
Jeg er ikke den raskeste til å få slikt på veggen, 
så imens kan jeg legge det på bordet. ;)






Poster i ramme og postkort med geometriske figurer fra RK Design.
Store taperuller og kort nede til høyre fra Seventy Tree.
Kort i beholder fra Therese Sennerholt.
Skinnreim fra Søstrene Grene.
Washitape fra Clas Ohlson
Tags med nummer fra House Doctor.
Kortet med treet har du kanskje sett før på bloggen,
det har jeg tegnet på pc og printet ut.


Ha en strålende dag!


6 kommentarer:

  1. Så mye kult og stilig!

    Fin mandag ønskes deg!
    Jeg er hjemmefra jobb og syk i dag, blæh!
    Klem

    SvarSlett
  2. Tjass, kan jo lik så godt beundre det på bordet som på veggen...?? ;)

    SvarSlett
  3. I like 2! I morgen skal jeg se om jeg får laget mitt eget moodboard. Driver og planlegger litt oppe i hodet foreløpig :)
    Håper du har en fin mandag! Klemmer!

    SvarSlett
  4. Så mange flotte ting som skriker om å få komme på veggen :-)
    Kjenner til denne, mine ting i fra messa ligger forsatt på pulten.....
    Ting tar tid!

    SvarSlett
  5. Liker!! digga den hesten fra rk design.
    Kjenner også at tiden renner fra meg, men planene mangler det ikke på :-)
    Fin fin kveld til deg.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails