tirsdag 26. februar 2013

Geometriske former

Jeg har en ting for geometriske former.
Derfor elsker jeg gratis fremgangsmåter og maler for å
kunne lage noe enkelt og fint innen dette.
Her en dag satt jeg og klippet, brettet og limte.
Og resultatet ser du her.





Print ut på litt tykkere tegnepapir, klipp, brett og lim.
Verre er det ikke,
Hva skal man så med disse?
Mine tips er å bare ha de til pynt som stilleben eller lage en uro av de.
 Her ser du hvordan de gjorde det på Urban Outfitters bloggen


Vil du lage slike selv, finner du malen her.

I have made these geometric shapes. 
If you also want to make them, you can find the tutorial here.

Enjoy

8 kommentarer:

  1. Sååå fine de var:)
    har du brukt farget ark, eller farget selv etterpå?
    Du er god på uroer du;)
    ønsker deg en fin dag:)
    klem nina

    SvarSlett
  2. Ihh hvor er de fine !
    Tak for at du deler link - det vil jeg ind og kigge på.

    Ha en god dag

    /Maria.

    SvarSlett
  3. Så stilige det var!!
    Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  4. Så utrolig kule!! Dette må prøves!
    Helt nydelige farger :)

    Takk for koselig hilsen inne hos meg, det setter jeg veldig stor pris på :)

    SvarSlett
  5. Gemotriske former er skikkelig stilige, og i lekre farger. Fikk lyst til å klippe, brette og lime jeg også :D

    SvarSlett
  6. Jeg kan se, at du også har cutting boards fra RK Design. Hvor meget holder de til? Kan du skære på dem uden at de bliver ridsede fx?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet ikke. Har ikke prøvd de ut enda. Tenkte å bruke det mest som fat / pynt. Tror ikke jeg tør å skjære på de.

      Slett
  7. Nej jeg har det lidt på samme måde. Det ville være rigtig ærgerligt, hvid de ikke kunne tåle det :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails