søndag 10. februar 2013

Lekre tapeter

Jeg må innrømme at jeg er dårlig til å følge med på bloggen
i forbindelse med når den har "bursdag" 
og når jeg passerer runde tall.
Vel, jeg har passert 3 års dagen for bloggen for en måned siden,
samtidig som bloggen akkurat har rundet 400.000 besøkende.
Jeg har lenge tenkt å ha et lotteri på bloggen,
for å gi noe tilbake til dere som stikker innom her,
og nå I samarbeid med Photowall.no,
skal jeg få gi en av dere heldige lesere et gavekort.
Gavekortet er på kr 2080 hos photowall.no

Grantrærne fra Fine Little Day
 


 Flotte tapeter til barnerommet fra Sne Design



Mønster fra naturen hos Scandinavian Surface


Jeg har vært mange ganger inne å siklet på tapeter fra både Fine Little Day og Sne design.
Det er mine favoritter!
Det som også er fint er at en kan designe sitt helt eget mønster, 
eller få tapet eller bilde på lerret av et bilde du har tatt som du liker godt.
De har også fått inn Scandinavian Surface sine tapeter som har vunnet priser for deres design.

Vil du være med i trekningen?

Da er reglene som følger:
1 lodd for å kommentere i dette innlegget
1 lodd for å følge bloggen
1 lodd for å følge FargeBarn på Facebook

3 lodd totalt altså.
Skriv hvor mange lodd du tar.

Trekningen blir 1. mars
Edit: Vinner er trukket!

Ha en fortsatt fin Morsdag/fastelaven!


83 kommentarer:

  1. Så flott giveaway!! Her står nytt barnerom for tur, så eg hadde blitt veeeldig glad for et gavekort :-) 3 lodd på meg :-)

    Silje

    SvarSlett
  2. Trekker 2 lykkelodd, har brukt fototapet til noe lurt...
    Så fornøyd.

    Ha en fin kveld videre..

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Trekker 2 lykkelodd jeg:)

    Ha en fin kveld videre
    klem fra mammatamo

    SvarSlett
  4. Å, beste premien! Tre lodd til meg.

    SvarSlett
  5. Så flott give away:)3 lodd åå meg!
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Fin giveaway, med et herlig utvalg av fine tapeter!
    Det blir 3 lodd på meg ;)

    SvarSlett
  7. Tar 2 lodd og krysser fingrene!

    Ha en fortsatt fin søndag. :-)

    Klem Lene

    SvarSlett
  8. Ja, vil selvsagt vinne! 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  9. Elsker tapetene fra Sne Design!!
    Prøver meg med 3 lykkelodd :)

    Ha en fin kveld,
    klem fra Hilde

    SvarSlett
  10. Så moro!
    Jeg tar to lodd jeg. :)

    Hilsen fra Anja
    (anja_joh@yahoo.no)

    SvarSlett
  11. Flott giveaway!! Hadde passet fantastisk med et slik bidrag nå mens vi bygger hus ;) jeg tar med meg 2 lodd :) ha en fin kveld!

    SvarSlett
  12. Har siklet på diverse tapeter derfra lenge nå :) Blir tre lodd på meg!

    -Julie

    (julie_solli2@hotmail.com)

    SvarSlett
  13. Grarulerer med jubileum!
    Og så fin premie!
    Jaaa takk :D
    Fullll pott på meg!
    kooooz manu

    SvarSlett
  14. Først vil jeg bare gratulere med jubileumet.flotte premier.
    Og så tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg,det varmer.ha en strålende uke,klem hege

    SvarSlett
  15. Wow!
    3 lodd på meg!
    Gratulerer med 3 årsdagen, og så flotte tall :-)
    Krysser fingrene....
    Ha en flott kveld!
    Klem

    SvarSlett
  16. Dette MÅ jeg melde meg på, har selv siklet på flere av disse tapetene før.

    Melder meg herved på med 3 lodder, og krysser alt jeg har i spenning!

    - Adelaide (uten blogg)

    SvarSlett
  17. Ja, eg vil gjerne vere med:) 2 lodd til meg, takk:)

    SvarSlett
  18. Jeg trekker tre lodd og ønsker meg veldig grantre tapeten, den er bare helt skjønn.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  19. 1 lodd på meg:)
    mvh Tone E.

    :)

    SvarSlett
  20. 3 lodd på meg! Gratulerer med jubileum og antall besøkende! Gleder oss til fortsettelsen!

    Fin uke til deg og dine!

    SvarSlett
  21. Trekker 2 lodd og har planer om å pusse opp barnerommet. Finfin blogg!

    SvarSlett
  22. Oioi! For en flott premie:)
    jeg er med, 3 lodd!
    gratulerer med 3-årsdag!
    klem nina

    SvarSlett
  23. Tre lodd!

    Elisabeth: e_ree@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg og vil være med!
    Tar 3 lodd!!
    Vi venter en gutt i juni og den tapeten hadde passet perfekt på barnerommet!!

    Gratulerer med 3 år-årsdag!

    SvarSlett
  25. For en kjekk premie, ett lodd på meg:-) Ann T.

    SvarSlett
  26. Kjekk konkurranse :) 3 lodd på meg :)
    Cajadybing@gmail.com

    SvarSlett
  27. Smal sak å melde seg på her. Nydelige tapeter. Jeg tar tre lodd

    SvarSlett
  28. Drømmepremie!! Prøver lykken med 1 lodd:)

    Ha ein fortsatt fin tirsdag!
    Klem:)

    SvarSlett
  29. Ett lodd på meg!
    reneefjellanger@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Mye fint der altså :)

    1 lodd på meg :)

    Ønsker deg en fin tirsdag - her er jeg hjemme og syk for andre dag. Omgangsyke og alt det herlige det innebærer. Heldigvis har jeg min aller søsteste Nala som passer på *smiler*

    klem
    -Maia

    SvarSlett
  31. Gratulerer med alle besøkene. Jeg er ofte innom og liker det jeg ser. To lodd på meg.

    SvarSlett
  32. Wow, det var mange besøkende! Skjønner det godt, du har en inspirerende blogg. Jeg leser den, og følger deg på instagram.

    Og jeg vil mer enn gjerne vinne! Tvi tvi.
    Ett lodd på meg.

    Sensoreli
    Elibuhaug (@) hotmail (.) com

    SvarSlett
  33. oioioi, så fin giveaway! 3 lodd på meg!
    Ønsker deg en flott dag!
    Klem Monica

    SvarSlett
  34. ååh så mye fint! har 2 lodd! følger deg på bloglovin:)
    vil vinne kjempe masse, kjøpte ny leilighet i dag med sambo!!
    lindlov.trude@gmail.com

    SvarSlett
  35. Jeg smetter med meg 3 lodd og krysser fingrene for lykke :)

    SvarSlett
  36. Hei!
    Flott blogg du har! Jeg har fulgt deg en god stund nå , og liker bloggen din veldig godt :-) Jeg er gjerne med i trekningen med 3 lodd!
    Vennlig hilsen Marianne (mari-hal@online.no)

    SvarSlett
  37. Hei! Jeg fant bloggen din da jeg googlet hvordan jeg kan sy en lue :) Veldig bra blogg (og bra lueoppskrift!) ! Så jeg har lagt meg til som følger jeg :) Så nå har jeg vel to lodd da ;)

    SvarSlett
  38. 3 lodd på meg, takk :)
    *kryssar fingrane*
    Du må gjerne kome med eit innlegg der du viser alle cathrineholmane dine ;)

    SvarSlett
  39. Åh.. Tar 2 lodd..:)
    //Maja-Lisa, majaheino@yahoo.com

    SvarSlett
  40. Hei!

    For en utrolig flott gave! Jeg tar 3 lodd og GRATULERER med jubileum og besøkende! Mega flott blogg :)

    Hilsen Silje

    SvarSlett
  41. Hei!
    Er sjølvsagt med! Så mykje fint! Krysser det eg har av fingre og tær!!

    Grattis med 400000 besøkende! WOW! (men ingen bombe;) nydelig blogg!!!

    Klem Gina

    SvarSlett
  42. Wow. Fantastisk giwe away. Tar gjerne 2 lykkelodd :-)

    SvarSlett
  43. Grattis med treårsdagen! Jeg tar gjerne to lodd:)

    SvarSlett
  44. Digger bloggen din. To lodd takk :)

    Hobberstad_edith@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Da prøver jeg lykken med tre lodd, og krysser fingre og tær! :)
    Fantastisk premie!!!!!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  46. Flott blogg og tapeter!
    3 lodd her.

    i_egeland@yahoo.com

    SvarSlett
  47. å du hildrande du så lyst eg har til å vinne :) Eg er sjølvsagt med i konkurransen. Med tre lodd. Diger god klem frå Linda

    SvarSlett
  48. ooh så spennende, jeg er med. Juhuu! 3 lodd på meg ;D

    SvarSlett
  49. Heisann, for en fantastisk premie, jeg vil gjerne vinne :) tar 3 lodd. Veldig fint barnerom du holder på å innrede :)
    mvh trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Jeg vil gjerne være med, 2 lodd på meg.

    Og så blir det "samlekommentar" videre. Fin pippi-kjole du har lagd og jenterommet er jo nydelig - du er kjempeflink til alt!!!

    Mvh Elisabeth

    SvarSlett
  51. For et flott lotteri! JEg prøver lykken med tre lodd!

    SvarSlett
  52. Prøver vinnerlykken med 1 lodd :-)

    Klem fra Kristin (kristinhauge81@hotmail.com)

    SvarSlett
  53. Jeg krysser fingrene med 1 lodd.
    Fin blogg du har :)
    mvh Tone (toneeriksen@hotmail.com)

    SvarSlett
  54. Wow, for en gibort!! :D
    Er med med 3 lodd

    Grattis med overstått 3 års dag!

    Klæm Siw

    SvarSlett
  55. Ja!!!!!!! Selvfølgelig følger jeg deg på face og digger bloggen din. Så 3 lodd til meg :) krysser fingrene:) mvh mariaanne LS (mlyngsand@hotmail.com)

    SvarSlett
  56. Kjempefine tapeter! Selv er jeg fan av Scandinavian Surface, og har et stort hus som trenger tapet i nesten alle rom. Tar to lodd jeg. Og gratulerer med dagen og fine tall. :-)

    Mvh
    Bente
    bentegravem@hotmail.com

    SvarSlett
  57. 2 lodd på meg og! Krysser fingrene!

    Hilsen,
    Lina
    linap3(æt)yahoo.com

    SvarSlett
  58. Heisann :-)

    GRATULERER med 3 års dagen :-)
    Flotte tapeter, blir gjerne med i trekningen.
    Trekker 3 stk lodd og krysser fingrene.
    Ha en riktig fin dag!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  59. Å hallemin! Denne holdt jeg på å gå glipp av...
    Prøver lykken med 3 lodd jeg :)
    Ikke en enste tapet her i huset, så kankje dette er starten he, he.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  60. HIPP-HIPP-HURRA!!
    Feirer 3-årsdag med å trekke 3 lodd!

    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  61. Gratulerer stort fra meg også!!!
    2 lodd håper jeg på...

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Gratulerer !

    Jeg vil gjerne være med, 3 lodd på meg

    Likt og delt på facebook

    Mvh
    Lisbet
    liskarl@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Kjempe gild blogg og fine tapeter, 2 lodd på meg.
    Frå sknutsenfuglestad@gmail.com

    SvarSlett
  64. 3 lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  65. Hei.
    Det blir et lodd på meg i denne flotte giveawayen. Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Klem fra Andrea

    SvarSlett
  66. Heisann! Jeg trekker ett lodd jeg :-)
    hilsen famlujo@gmail.com

    SvarSlett
  67. Jeg er med og krysser fingrene. 2 lodd. Lisbeth N

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  68. Har lyst å delta med 2 lodd.
    Høres spennende ut dette.

    Vennlig hilsen Guri Marie

    gurimariekr@gmail.com

    SvarSlett
  69. 1 lodd - håper at Adam kan få flott ny vegg på rommet sitt:-)

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  70. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd!

    Gratulerer med vel overstått jubileum!

    Klem

    SvarSlett
  71. Gratulerer med overstått Jubileum :D
    Jeg prøver lykken med 3 lodd :)
    Krysser fingrene og håper jeg kanskje er heldig
    og kan få en skog i stuen min :) :) :)

    Ønsker deg en kjempe fin torsdags kveld,å en super helg.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  72. Jeg vil gjerne delta med 3 lodd.

    SvarSlett
  73. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  74. 1 lodd (håper det er vinnerloddet!)

    mvh kathrineantonie@hotmail.com

    SvarSlett
  75. Tar med glede 3 lodd. Litt ny pynt på veggen hadde vært helt topp.

    Mvh. Kristine S
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  76. Jeg trekker meg 2 lykke lodd og krysser fingrene :D

    SvarSlett

  77. Spennende premie!
    Jeg melder meg på med to lodd!

    Christopher V. Pedersen
    christophervinner@gmail.com

    SvarSlett
  78. 3 flotte lodd på meg
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  79. Dette var jammen en skikkelig pott,
    og visst skulle dette passet meg godt,
    pusser opp gangen, og om særpreg jeg drømmer,
    der fototapeten jeg høylydt berømmer,
    en vegg med herlig eget motiv,
    det er å bli glad av og gir deg ny giv,
    2 lodd på meg, jeg håper her,
    at jeg denne gangen den heldige er,
    en fin blogg du har, det er sikkert og visst,
    jeg er virkelig glad jeg fant den til sist,
    kos til en kaffekopp,- sitter og ser,
    og siden din fenger mer og mer,
    ha en fin dag, for det skal jeg,
    selv om trekningen faller surt ut for meg :)

    Harriet karlsen
    harriet.roms@gmail.com

    SvarSlett
  80. Fantastisk premie og virkelig noe vi ønsker oss :)
    Krysser fingrene og tar 3 lodd:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails