onsdag 13. februar 2013

Spørsmål?

Først av alt:
Så kjekt at folk vil være med på lotteriet mitt.
Beklager laber bloggaktivitet her inne.
Jeg er litt stuck for tiden, og har både skrivesperre (og fotosperre).
Derfor lurer jeg på om dere kan hjelpe meg litt.


Jeg lurer på om dere har noen spørsmål til meg?
Hva som helst, alt i fra barn og familie til møbler og hus.
Ikke brenn inne med noe.
Konstruktivt, flåsete, konkret eller abstrakt...spør i vei.

Du kan også si om det er noe du savner på bloggen, tips til forbedring, eller noe du vil jeg skal blogge om.
Jeg lager et oppfølgingsinnlegg der jeg svarer. :)

Så hva lurer du på?

12 kommentarer:

  1. Måtte ty til det samme da skrivesperren tok meg - og nå får jeg aldri ut fingen med svarene.. Uff! Ting tar tid. Men spørsmål ja (eg har jo allerede spurt en del då, men..) Det må bli et standard et; hvor henter du inspirasjon fra? (Hohoho....)

    SvarSlett
  2. Jeg elsker at læse med hos dig, synes du har en rigtig fin variation i dine indlæg. Hvis jeg skulle komme med et forslags, så kunne du måske lave lidt flere indlæg af små hverdagsglimt fra dit smukke hjem eller familie (lidt a la instagram)?! Kh. Louise

    SvarSlett
  3. Moro med spørsmålsrunde da. Jeg har et spørsmål som jeg stiller til alle som er flinke til å sy og som har spreke stoffer. Hvor kjøper du stoffer? Noen favorittbutikker eller loppemarked som er spesielt anbefalt?

    SvarSlett
  4. Jeg kunne tenke meg litt info om huset deres jeg. Hva slags hustype er det? Størrelse? Planløsning? Og er det noe du ville ha gjort annerledes når det kommer til praktiske løsninger og planløsning?
    Ellers synes jeg du bare skal fortsette slik du gjør. Du er flink! :)

    SvarSlett
  5. Hva med en liten rundtur? Det blir det jo en del innlegg av :)
    Eller mer om søm. Fant nettopp innlegg om fremgangsmåten av den fine snekkerbuksa.
    Kunne du samlet slike linker i et innlegg? Bukse, lue ol. Ting du viser hvordan man kan sy?
    Jeg har faktisk bestilt den boken du har og anbefalte ;)
    Og hvor du har kjøpt den kule kalenderen og slike ting, shoppingtips?
    Dine designfavoritter?
    Bilde av deeeeeg? :D

    SvarSlett
  6. Eg lure på kosn du sjår ut eg...

    SvarSlett
  7. Hva er din favorittfarge?

    SvarSlett
  8. Vi er i sluttfasen av husbyggingen. Dere har jo bygget hus og har gjort dere noen erfaringer. Lyst til å dele noen av disse? Et eget innlegg med ting å tenke på. Kjenner jeg er glad for alle som har kommet med innspill underveis i byggeprosessen :)

    SvarSlett
  9. Hustypen, plantegning, smarte ting å tenke på, smarte oppbevaringstips for barneklær, leker, ytterklær, kjøkkenskap-organisering (!), materialvalg gulv og vegger... Designfavoritter og favorittbutikker, hvilke møbler dere har og hvorfor dere har valgt som dere har gjort... Ho ho, mange spørsmål;) liker huset og stilen din veldig godt:-)

    SvarSlett
  10. Du har så nydleig navn, hva heter barna dine?

    Ønsker deg en fortryllende alle hjerters dag, fine du <3
    -Maiaklem

    SvarSlett
  11. Jeg lurer på hvordan trappen din ble seendes ut med pleksiglass mellom trinnene :)
    Hilsen Ida

    SvarSlett
  12. Har egentlig ikke så mange spørsmål, men siden du ønsker tilbakemelding om hva du skal blogge om så syns jeg du poster så mye fint på Instagram, hadde vært kjekt å sett bildene store her på bloggen også. Sikkert kjekt for de som ikke har Instagram. Jeg ser gjerne mer av saker du syr også ;)
    Jo, et spørsmål har jeg: Noen favorittbutikker? Du har så mye fint..
    Fin uke til deg!
    :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails