mandag 25. februar 2013

Trapp + pleksiglass = sant

Jeg har tidligere vist dere hobbykroken min under trappen,
der jeg klaget på at alt støvet fra to trapper 
datt ned på skrivepulten og hyllene mine.
Jeg nevnte også at vi hadde planer 
om å tette igjen trappen med pleksiglass.
Flere ville se resultatet når dette var gjort.
 Nå er det gjort, men jeg må si det var en smule vanskelig
å få tatt bilde av noe som er meningen skal vise minst mulig. :)



  
Vi er veldig fornøyd med resultatet.
Platene viser knapt, og vi kommer ikke på at de er der, 
bortsett fra at jeg merker det på at det er minstre støv under trappa. :)
Eneste er at trappa knirker litt mer, men det kan sikkert løses med noen pakninger av et slag.

Dagens tips altså.
Tett igjen trappa med pleksiglass. 
Prisen var heller ikke avskrekkende.
Vi betalte litt over 2000 kr. 

Edit: Jeg tok mål av hvert enkelt trappetrinn, 
da vi fikk platene, stod målene på hver plate, 
og vi (les:han) boret hull med vanlig metallbor,
så skrudde vi de bare rett på trappa.
Det var egentlig ikke noe hokus pokus.

Ha en fin ny uke!

17 kommentarer:

  1. Utrolig lurt! Kom det glassmester og monterte platene, eller gjorde dere det selv? mvh Torill

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi monterte de selv :) Det var ikke komplisert.

      Slett
  2. Så lurt.
    Og fint resultat.
    Må være deilig med tett trapp, kan ikke tenke meg et sted det blir mer støv enn i trappa.

    Fin dag til deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. Fantastisk bra, dette har jeg tenkt på selv i mange år...Nå ble jeg veldig giret ;D
    Tok du selv mål til alle platene, og festet dem selv?

    SvarSlett
    Svar
    1. Målte alle trinnene selv, og festet dem på selv :)

      Slett
  4. Fantastisk resultat, hvor ser det fint ud og en super god ide! Ha' en dejlig uge. Kh. Louise

    SvarSlett
  5. Så smart og fint!
    Herlig å kunne utnytte alle ledige kroker :-)

    SvarSlett
  6. Du det ble jo helt genialt! Flinkinger!

    SvarSlett
  7. Supert, takk for at du delte :)

    SvarSlett
  8. Utrolig stilig! Vi tettet med hobbyplater pga støvet som fløy ned på hyllen under..men dette var jo mye kulere!!

    Ha en fin Tirsdag,
    Klemmer♥

    SvarSlett
  9. Utrolig smart altså!! likte idéen din!
    Og så såg det fint ut også:)

    Ønsker deg en fin dag
    Beklager at jeg er så sjelden innom for tida, mye å rekke over, hihi, men når jeg er innom storkoser jeg meg hos deg!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  10. Genialt! At vi ikke tenkte på det da vi irriterte oss over det samme... Jaja, nå har vi lukkede trinn. :)

    SvarSlett
  11. de er var jo bare knall-lurt.... sku absolutt gjort noe liknende her.... støv ja... fysj!

    Klems Diana.

    SvarSlett
  12. Hei! Så smart!!! Dette vil jeg også gjøre, for alt støvet som fyker irriterer grenseløst! Hvor fikk du tak i pleksiglasset? (Bor på Bryne, så tar gjerne imot konkret tips om hvem du bestilte hos ;-))

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails