torsdag 21. februar 2013

Uro i heimen

Ja, ikke sånn uro, eller jo det er det og til tider.
Uansett; her en dag laget jeg en uro.
Jeg elsker å bli inspirert,
og når det er inspirasjon til et lite prosjekt 
som ikke krever mye tid, er jeg i mitt ess :)
Nå er uroen kommet opp på rommet til minstejenta.
Hun liker den, og det gjør jeg også.





Inspirasjonen fikk jeg hos den supre inspirasjonskilden Weekday Carnival.

 Vil du lage lik?

Da trenger du:
Trekuler
Maling
Grillpinner
Blank tråd
Lim



Jeg kuttet grillpinnene i ulike størrelser med en hagesaks,
malte kulene, og limte de på endene av grillpinnene.
Siden jeg er en utålmodig sjel, brukte jeg hurtigtørkende superlim. 
Så knyttet jeg det hele sammen med tråden.
Så enkelt og så dekorativt.

Ha en Urolig kveld!
 Åh den var dårlig
Noe for VG? 


14 kommentarer:

  1. Så kreativ og flink du er!! Elsker slike enkle prosjekter som er fort gjort og blir så fint!! Og kjekt ikkje minst at minstemor var fornøgd;))

    Ha ein fortsatt fin kveld:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Så morsom den var! Herlig enkel, men fargerik.

    Jeg må bare si at den barnesengen er utrolig flott.

    SvarSlett
  3. Så stilig prosjekt- fikk lyst å herme. Og kjempefin kjole under her- du er flink. Godt at dere ikke har et urolig hus, så nesten for meg at dere skulle være med på neste sesong av åndenes makt;)

    SvarSlett
  4. Så fin!!! Kjekt med alt ein kan lage sjølv! Rommet ser heilt fantastisk ut. Henter inspirasjon her når eg no skal begynne å lage til rom til minstefrøkna i huset her *gleder seg*!!!

    Fin kveld til deg

    Silje

    SvarSlett
  5. Så tøft! Kjempe fin uro du har laget!
    Den tapeten i bakgrunnen er så fin! Lurer på om min 6 åring hadde likt den på rommet sitt;)
    God torsdagskveld til deg! Klem

    SvarSlett
  6. Så utrulig fine den var og rommet er så nydelig:))elsker alt der inne eg:)
    Ein fin fin fredag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Så fiin, og digger kjolen i forrige innlegg;)
    Skulle ønske jg kunne sy.

    Herlig fredag!

    SvarSlett
  8. Haha, fint ordspel ;) Og veldig fin og søt uro, den fekk eg òg lyst til å lage. Men med hekla kuler, sjølvsagt ;)
    Takk for koseleg kommentar til Peppa gris :) Jepp, det blir bok til hausten, og eg gler meg heilt enormt! :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  9. Kjempefin!! Denne må kopieres når det blir ny baby i hus (foreløpig ikke gravid engang, men men... Alt til sin tid! Hehe)
    Takk for inspirasjon <3

    SvarSlett
  10. Skikkelig flott:)
    hm...mi jente er nok for stor til at den hadde fått henge i fred...
    men den kan jo også brukes på andre måter, som dekorasjon på barnerommet:)ønsker deg en fin start på helga:)
    klem nina

    SvarSlett
  11. Så stilig den var, og den passer jo så fint inn på rommet.
    Rommet er blitt så fint.
    Flink du!
    Ha en flott helg :-)
    Klem

    SvarSlett
  12. den var jo stilig og annerledes, liker den!! Etter mye planlegging og fundering på hvordan rommet skulle bli, har du fått ett veldig flott rom til minste lille søte:-) klem

    SvarSlett
  13. Så fin!! Tror jeg må prøve å lage en sånn neste gang jeg trenger babygave:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails