torsdag 28. februar 2013

Vår- og sommernytt

Nye årstider betyr også nye klær her i huset.
Barna har vokst ut av det de har og trenger nytt.
Det er så utrolig mye fint å velge mellom,
og jeg har problemer med å begrense meg.
Spesielt når det kommer til den nye kolleksjonen til Mini A Ture.

 Jentene har fått matchende jakker fra Mini A Ture


 Minstejenta har fått et nydelig sett fra Mini A Ture, 
og den søteste sommerdrakten under her.

 Vesla i hjertetights og en herlig kjole også fra Mini A Ture, 
og den tøffeste dongeribuksa fra Nova Star.

 Den flink storebroren i ny bukse fra NovaStar og cardigan fra Mini A Ture.

Jeg har tidligere blogget om buksene fra Nova Star
De er en absolutt favoritt her i huset.
De slites ikke på langt nær så fort som andre bukser vi har prøvd,
samtidig som dette er bukser de kan vokse i, og de er komfortable på.

Jakkene til Mini A Ture, blir jeg aldri lei,
og de har vi også bare gode erfaringer med.
Vil du se mer av den herlige kolleksjonen til Mini A Ture,
anbefaler jeg deg å ta en titt her.

Jeg har kjøpt alle disse klærne hos min samarbeidspartner Høstbarn.
Utrolig god service og rask levering.
Det liker vi!

Så nå var det kjøpestopp her for en stund...kremt!

NB! Dersom du vil være med på trekning av et gavekort på Photowall.no,
må du ta lodd nå. Vinner trekkes i morgen.
Gå inn her for å ta lodd.

5 kommentarer:

  1. Nå ble jeg (dessverre) veldig inspirert! :D
    Klikka hjem både leggings,jakke og bukse til lillejenta mi ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe fort gjort. Fine klær da, så jeg tror du blir strålende fornøyd :)

      Slett
  2. Hei! Hva heter fargen på jakkene? lillac day? Synst det er så vanskelig å se hvordan fargene virkelig er i nettbutikkene... Nydelige jakker:)
    mvh Marthe

    SvarSlett
    Svar
    1. Lilac Day ja. Kan være vanskelig å se fargen på nettet, men følte disse stemte ganske godt! :)

      Slett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails