tirsdag 9. april 2013

Flott bolig

Må bare dele denne fine boligen med dere.
Det er egentlig bildet av stuen som tiltaler meg mest, med svanen i skinn,
hyllene, Panthellalampen og putene...men hva i huleste har skjedd med gåbilen?
Noen som har vært litt for ivrig på Photoshop, 
eller heller kanskje litt for sløv?







Vel, nå er det bare et par dager til København.
Og jeg, jeg har fått meg et nytt mantra:
Husk, husk og for all del husk at du trenger klær.
Ikke bruk alt du har på ting til huset! 
Men litt må være lov ;)

PS! Ikke glem ut min giveaway jeg har gående der du kan vinne et flott regnsett til barn fra Molo.
For å bli med, klikk deg inn her.




6 kommentarer:

  1. Ånei - hehe! Så flaut med lekebilen, ser ut som noen har blitt for ivrige med regideringen ja.. Snodig. :) Men veldig flott hjem!

    SvarSlett
  2. Wow, den stua var superfin, og resten også forsåvidt. Litt vel ivrig på redigeringen her ja,Hehe.
    Takk for inspo.

    SvarSlett
  3. hahaha, morsomt med lekebilen, men ellers var det ett stilig hjem, noe spesielt do kanskje? heldigen som skal til køben, en så utrolig kjekk by på alle måter, kos dere masse:-)

    SvarSlett
  4. Kjempefin bolig, men måtte le litt når jeg så bilen...et godt eksempel på uferdig bilderedigering. Så gøy med tur til Køben, håper den blir fin! Kanskje du gir noen gode tips til ei som skal samme vei om ca en mnd ;-) Kos dere på tur! klem

    SvarSlett
  5. Fantastisk fin blogg du har!!
    Gleder meg til å følge deg:-)

    Klem fra en ny følger,
    Anne

    SvarSlett
  6. Kanskje det er en spøkelsesbil;) I alle fall lekkert interiør- den svanen, den svanen...virkelig noe å drømme om...også likte jeg godt den spennende bruken av kryssfiner? i interiøret- det ble stilig og annerledes.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails