søndag 21. april 2013

Flott designhjem og vinner av regnsett.

Da var det blitt søndag allerede og en ny uke venter.
Dagene fyker av gårde og det er travle tider.
For en liten stund siden var jeg hos en venninne 
som har et utrolig lekkert hjem.
Jeg fikk knipset en del bilder når jeg var der, 
og tenkte jeg skulle vise dere litt av det her på bloggen.
En liten smakebit skal dere få idag.



Fint, eller hva?


Ellers har jeg trukket vinner av rengtøyet fra Molo, 
som er sponset av Sam og Sofie.
En helt fantastisk oppslutning med 135 kommentarer og 338 lodd.
Tusen takk!



Random.ord valgte ut lodd nr. 282.
Og det fikk jeg til å bli Anonym med følgende kommentar: 


Hei!

Jeg trekker 4 lodd, deler på FB.
Hvis jeg skulle være så heldig å vinne,
så ønsker jeg i blått i størrelse ca. 6 år

Vennlig hilsen Guri Marie.

Gratulerer så mye Guri Marie.
Send meg en mail så kommer det et regntøy i posten til deg.


Ha en strålende søndag alle sammen!


7 kommentarer:

  1. Hjemmet ser kjempefint ut Eline!
    Helige Guri Marie :)

    SvarSlett
  2. Det så ut som et utrolig fint hjem! #vilsemer!

    God ny uke til deg og dine!

    SvarSlett
  3. Det hjemmet såg knallfint ut,vil gjerne sjå meir bilder:)
    Gratulerer så masse til vinneren!
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Hehe! Ikke lett å henge med hundre prosent på begge plasser. Skulle gjerne fokusert mer på interiør men som frisør må jeg henge med på klær også;) heldig vinner ♡

    SvarSlett
  5. Hehe! Ikke lett å henge med hundre prosent på begge plasser. Skulle gjerne fokusert mer på interiør men som frisør må jeg henge med på klær også;) heldig vinner ♡

    SvarSlett
  6. Gleder meg til å se mer ;-)

    SvarSlett
  7. Ååå, jeg elsker den lille apen:))

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails