søndag 12. mai 2013

Sommerklær og tips


Nå har det seg sånn at vi på impuls har 
bestilt oss en tur til varmere strøk.
Etter to somrer som ikke har vært somrer i mine øyne, 
skal det bli deilig med litt sol og varme.
Det er jammen ikke lenge til, og etter et raskt overblikk,
kom jeg frem til at ungene trenger seg nye sommerklær.
Og kostnadene baller på seg....



Egentlig trengte de to største seg nye shortser.
Og her benyttet jeg meg av et gammelt triks i boka.
Det er ikke akkurat noe wow-faktor over dette trikset, 
men det kan være lett å glemme og enkelt å bare kjøpe nytt.
Jeg fant noen dongeribukser som var blitt i korteste laget i lengden eller med hullete knær,
klippet av beina og dermed har ungene fått fine shortser som sitter som et skudd!
Billig og miljøvennlig.


Ellers måtte jeg handle litt nytt også, og da er nettsiden Sam og Sofie bra å ha.
Her finner du det meste innen barneklær og sko.
Vi har handlet badetøy med høy UV-beskyttelse,
og en herlig sommerdrakt, alt fra Molo.


Så får vi håpe at vi ikke får bruk for støvlene fra Bisgaard på laang tid.

De vokser som uvær disse ungene...


6 kommentarer:

  1. Takk! Tenk det trikset hadde jeg glemt! Og vår gutt er vanskelig å finne bukser til fordi han er høy og tynn! men nå blir det enkelt med shortser;) fine;)
    så deilig med tur i sikte:) heldige!
    ønsker deg en fin søndagskveld:)
    klem nina

    SvarSlett
  2. utrolig nok så har jeg helt glemt ut dette med dongribuksene. Husker jeg gjorde det når eldstegutt var liten, men jeg har nylig kastet ivertfall ett par dongribukser pga hull, hekkan det var irriterende, men takk for påminnelsen ;-)

    SvarSlett
  3. Eg er nett som Helen, kom ikkje på at ein berre kunne klippa av beina på dongeribuksene... søren. Men ok, får ha det "bak øyra" til sommaren ;-) Det vert i alle fall mange shortser på storebror som veks så det knakar i både bein og hus - om eg ser lenge nok på han så kan eg faktisk sjå at han veks!

    Håper du har det bra i tilbake i jobb!


    Klem Eli

    SvarSlett
  4. kjempe kule... *klapper i henda*
    Skal ikke alltid så mye til... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  5. Takk for tips, helt glemt det trikset her!

    Så kule gule støvler!

    SvarSlett
  6. I love this post because it is very very interesting.Thanks you very much for shearing this article

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails