mandag 23. desember 2013

Home for Christmas.

Denne julen skal vi feire hjemme hos mine foreldre.
Det synes jeg alltid er litt ekstra stas!
Å komme hjem denne gangen var også spennende på interiørfronten,
da de nettopp har fått ferdig en vinterstue som jeg ikke har sett før.
De har kjøpt seg Acapulcostoler og et nytt betongbord, 
som jeg har planer om å smugle med meg hjem i kofferten…
Må bare investere i en diger koffert først….







Julefreden har senket seg og nå er det bare til å nyte roen 
og føle på spenningen til barna og litt sin egen.

Vil med dette ønske dere en riktig god jul!

This year we are celebrating Christmas at my parents place.
This time it was a little extra exciting visiting them,
because the have made a brand new living room.
A kind of glass house.

Now we are ready for the Christmas,
and can really feel the kids excitement for tomorrow.

Wishing you all a Merry Christmas!

1 kommentar:

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails